Strefa dietetycznej edukacji

Opuchnięte nogi kontra naturalne diuretyki
Opuchnięte nogi kontra naturalne diuretyki
Jak naturalnie wspomóc opuchlinę nóg, doskwierającą szczególnie płci żeńskiej w upalne dni.
Jak uniknąć zaburzeń karmienia u dzieci?
Jak uniknąć zaburzeń karmienia u dzieci?
Błędy popełniane przez rodziców i opiekunów, wynikające z nieświadomości lub niewiedzy dotyczącej etapów rozwoju dziecka, mogą skutkować zaburzeniami karmienia. Dzieci w wieku po-niemowlęcym starają się być niezależne i chcą jeść samodzielnie. Zmuszając dziecko do jedzenia i karmiąc go na siłę, rodzice i opiekunowie mogą wywołać opór, który będzie skutkował odmową spożywania pokarmu.
Ryzykowne związki żywieniowe
Ryzykowne związki żywieniowe
Czyli jasne i proste wytłumaczenie czego z czym nie łączyć.
6 kroków do zdrowia
6 kroków do zdrowia
6 krok wspólnych wzmagań o zdrowie i lepsze nawyki żywieniowe a dokładniej o tym, dlaczego potrafimy przejeść swoje problemy i dlaczego niektórzy tak szybko się poddają.
Plastic is not fantastic
Plastic is not fantastic
Kilka słów o plastikowych opakowaniach i ich wpływie na nasze zdrowie.
O matko! Ona je tłuszcz !
O matko! Ona je tłuszcz !
Teoretycznie i trochę osobiście o wciąż panującym MICIE TŁUSZCZU
Małe zmiany mogą przynieść duże korzyści.
Małe zmiany mogą przynieść duże korzyści.
Kilka słów dla tych, którzy chcą zmienić swoje nawyki żywieniowe, napisane dla kobiet przy okazji cyklu treningowego "bez wymówek" ale zmiany można zastosować bez względu na płeć :)
Jakie substancje wydziela nadmierna tkanka tłuszczowa w twoim organizmie ?
Jakie substancje wydziela nadmierna tkanka tłuszczowa w twoim organizmie ?
Jeżeli myślisz, że nadmierna tkanka tłuszczowa jest tylko biernym magazynem energii to jesteś w błędzie! Tkanka tłuszczowa jest tkanką aktywnie wydzielającą liczne hormony, cytokiny i inne aktywnie metabolicznie substancje.
Co i czy warto jeść po treningu?
Co i czy warto jeść po treningu?
To jedno z najczęściej zadawanych pytań przez klientów na salach fitness i siłowniach,  zaraz po tym jak schudnąć. Trenujesz ? Przeczytaj koniecznie ! 
Pięć powodów dlaczego warto odstawić CUKIER z naszej diety
Pięć powodów dlaczego warto odstawić CUKIER z naszej diety
Zgubnie myślimy, że skoro nie słodzimy kawy czy herbaty, nie jemy słodyczy to nie mamy w naszym jadłospisie sztucznie dodanego cukru. 
Cholesterol- czy trzeba się go bać?
Cholesterol- czy trzeba się go bać?
Jesteśmy w stanie stymulować dietą ok 20% wytwarzanego cholesterolu, reszta zachodzi endogennie w naszym organizmie i może wpłynąć na nią np. stres.
Strefa treningu
Strefa treningu
więcej
Strefa dietetycznej edukacji
Strefa dietetycznej edukacji
więcej
Strefa kulinarnej wymiany
Strefa kulinarnej wymiany
więcej